UnitCase

Apua arjen ja ihmissuhteiden solmukohtiin

Soita: 040 743 9840

Eerikinkatu 9 b B, 20100 TURKU

Palvelut » Prosessikonsultaatio

Prosessikonsultaatio

Prosessikonsultaation asiakkaana on koko organisaatio. Konsultoinnissa pyritään ohjaamaan asiakasorganisaatiota, tunnistamaan organisaation tila ja kehittämään organisaation oppimista ja taitoa ratkaista ongelmiaan.
Prosessikonsultin roolina on olla ulkopuolinen, puolueeton organisaation toiminnan kehittämisen asiantuntija, joka työskentelee yhdessä johdon kanssa saadakseen käyttöön organisaatiossa olevan osaamispääoman kehittämistavoitteiden saavuttamiseksi, arvioimiseksi ja ylläpitämiseksi. Prosessikonsultti auttaa asiakastaan tulemaan riittävän hyväksi organisaationsa diagnosoijaksi ja oppimaan, kuinka organisaation prosesseja voisi käsitellä siten, että organisaatio osaisi tulevaisuudessa itse ratkaista ongelmansa.

Tutustu myös työnohjauspalveluihimme!

Organisaation voimavarat käyttöön prosessikonsultoinnin avulla - ota yhteyttä!

Prosessikonsultaatiossa organisaation voimavarat käyttöön! UnitCase Turku

Kysy - MINÄ vastaan!

UnitCase 

Raija Ruoho

Psykoterapeutti 

Puh. 040 743 9840

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

UnitCase
Eerikinkatu 9 b B
20100 TURKU

Y-tunnus: 1975588-4
Puh: 040 743 9840

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

UnitCase:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

  • Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.